Rekalmacja

W celu zgłoszenia uwag dotyczących jakości sprzedawanych przez nas produktów, sposobu obsługi oraz niezgodności między stanem faktycznym a dokumentem sprzedaży, prosimy o składanie pisemnych zgłoszeń   wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@masatronic.pl

Zwrot towaru powinien odbywać się wyłącznie za pomocą przesyłki bez pobrania.

Podstawą do dokonania zwrotu z tytułu reklamacji może być również dostarczenie przez firmę MASATRONIC produktów o parametrach odmiennych od opisanych w naszym katalogu, jeśli różnica ta wpływa na funkcjonalność produktów, zgodnie z ich przeznaczeniem.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego oraz reklamowanego towaru, przeprowadzamy ocenę zasadności zgłoszonej reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, możliwe są jedynie następujące formy rozpatrzenia reklamacji: zwrot pieniędzy, kompensacja z bieżącymi należnościami lub wymiana towaru na pozbawiony wad.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, potwierdzeniem uzgodnienia jej warunków między Klientem a firmą masatronic oraz ich realizacji jest wystawienie faktury korygującej Zgodnie z art. 29a ust. 13 oraz art. 86 ust. 19a Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, faktura korygująca stanowi potwierdzenie uzgodnienia obniżenia podstawy opodatkowania między stronami.

Wyłączenia z reklamacji:

  1. Uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowego użytkowania towaru lub niezgodnego z zaleceniami producenta.
  2. Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem lub instalacją towaru.
  3. Naprawy, modyfikacje lub ingerencje dokonane przez osoby nieupoważnione.
  4. Uszkodzenia mechaniczne, które nie wynikają z wad fabrycznych.
  5. Zużycie naturalne towaru, które jest wynikiem normalnego użytkowania.
  6. Uszkodzenia spowodowane działaniem sił zewnętrznych, takich jak wstrząsy, upadki, zalanie, itp.
  7. Brak oryginalnego opakowania lub brak niezbędnych akcesoriów do towaru.
  8. Zniszczenia wynikłe z nieprawidłowego przechowywania lub transportu towaru przez Klienta.
  9. Wady, które powstały po okresie gwarancji.
  10. Towary objęte gwarancją producenta, których reklamacje powinny być zgłaszane bezpośrednio do producenta.
  11. Części elektroniczne, podzespoły elektroniczne, zmontowane moduły elektroniczne, oraz baterie.

W przypadku nieuznania reklamacji Lub zwrotu koszt przesyłki w obie strony pokrywa kupujący.

Podzespoły i części elektroniczne objęte są gwarancją jedynie w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych lub uszkodzeń wynikających z procesu produkcji. Gwarancja nie obejmuje elementów zużywalnych, podzespołów, zmontowanych modułów elektronicznych oraz baterii. Przed rozpoczęciem procesu montażu, zwłaszcza w przypadku modułów i elementów elektronicznych, zaleca się szczegółowe przetestowanie każdego elementu. Skrupulatna weryfikacja poprawności funkcjonowania modułów i elementów elektronicznych przed montażem stanowi kluczowy krok, ponieważ w przypadku ewentualnych nieprawidłowości po instalacji, zwrot będzie nie możliwy. W celu uniknięcia potencjalnych problemów, zalecamy dokładne sprawdzenie wszystkich elementów przed przystąpieniem do procesu montażu.

W przypadku wystąpienia reklamacji, zachęcamy do skontaktowania się z nami w celu uzyskania dalszych informacji na temat wyłączeń z reklamacji oraz procedury reklamacyjnej. Nasz zespół jest gotów udzielić Państwu niezbędnej pomocy i wsparcia w rozwiązaniu zgłoszonych problemów.

Aby zgłosić reklamację, należy

  1. Zaloguj się na swoje konto klienta.
  2. Przejdź do sekcji "Historia i szczegóły zamówień".
  3. Wybierz zamówienie do reklamacji.
  4. W szczegółach zamówienia zlokalizuj produkt, który chcesz zareklamować i wybierz odpowiednią ilość do produktu.
  5. Następnie wpisz powód reklamacji w wyznaczonym polu.
  6. Kliknij przycisk "Żądanie zwrotu".

Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne w trakcie transportu, prosimy dokonać jej sprawdzenia w obecności kuriera i spisać protokół opisujący zniszczenia. Tylko taki protokół, podpisany przez przewoźnika, stanowi podstawę reklamacji.

Odpowiedzialność Firmy MASATRONIC za dostarczenie wadliwych produktów jest ograniczona do wymiany towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty.

W przypadku dokonania płatności za zakupiony towar za pośrednictwem przelewu bankowego, paynow, Firma MASATRONIC dokonuje zwrotu pieniędzy przy użyciu tego samego kanału płatności, który został użyty do dokonania płatności. W pozostałych przypadkach zwrot pieniędzy zostanie dokonany na wskazane przez Klienta konto bankowe, o ile firma MASATRONIC i Klient nie ustalą innego sposobu zwrotu pieniędzy.